Τετάρτη 8 Δεκεμβρίου 2010

ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΜΕ ΤΟ X FACTOR 3!

Τρεις εβδομάδες μάς χωρίζουν από την παραμονή Πρωτοχρονιάς και, όπως τις προηγούμενες χρονιές, έτσι και φέτος, ο ANT1 θα ευχηθεί καλή χρονιά στους τηλεθεατές του με το «X-Factor» και τον Σάκη Ρουβά.

Ωστόσο, το κανάλι του Αμαρουσίου ετοιμάζει μια μεγάλη έκπληξη. Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, είναι πολύ πιθανό στη σκηνή του τάλεντ σόου, το βράδυ που θα αποχαιρετίσουμε το 2010, να εμφανιστεί ο Αντώνης Ρέμος.
Εξάλλου, οι υπεύθυνοι του τάλεντ σόου έχουν συνηθίσει το κοινό σε τέτοιου είδους εντυπωσιακές μουσικές εκπλήξεις, όπως έκαναν πέρσι στο «X-Factor II» με την εμφάνιση της Άννας Βίσση.
Από 'κει και πέρα, να αναφέρουμε ότι προς το παρόν δεν είναι σίγουρο ότι την παραμονή των Χριστουγέννων θα δούμε live του τάλεντ σόου, ενώ μεθαύριο Παρασκευή γκεστ προσκεκλημένοι είναι η Shaya με τον Μark Angelo.


πηγή : www.yupi.gr




                                

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.