Πέθανε στα 91 της η γλυκιά ''κακιά'' της τηλεόρασης και του κινηματογράφου.Τα λόγια είναι περιττά.Όποιος έχει δει τις ταινίες στις οποίες συμμετείχε καταλαβαίβει για ποια ηθοποιό.Έπαιξε εξαιρετικά ότι ρόλο και αν τις δώσανε!!!!
ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΑΦΡΥ ΤΟ ΧΩΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΤΗΝ ΣΚΕΠΑΣΕΙ!!!!
Κυριακή 19 Δεκεμβρίου 2010
To τελευταίο αντίο στην Τασσώ Καββαδία
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.