Για τη σχέση σου με την Ελένη Φουρέιρα έχεις πει ότι δεν θέλεις να μιλήσεις. Από την άλλη, λες ότι ένας άντρας κρατάει τα καλύτερα από την κάθε γυναίκα. Τι έχεις κρατήσει από την Ελένη;
Είναι ένας από τους πιο όμορφους ανθρώπους που έχω γνωρίσει και δεν μιλάω μόνο για την εξωτερική αλλά και την εσωτερική της ομορφιά.
Πιστεύεις ότι μπορεί να υπάρξει ισορροπημένη σχέση μεταξύ δύο καλλιτεχνών που ακολουθούν παρόμοια πορεία;
Εξαρτάται από την εμπειρία και την ωριμότητα κάθε ανθρώπου να διαχειριστεί τις δυσκολίες αυτής της δουλειάς και το κατά πόσο αυτές θα επηρεάσουν την προσωπική του ζωή.
πηγή: περιοδικό OK

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.