Πέμπτη 9 Δεκεμβρίου 2010

Είπε το ΄΄Megaλο ναί΄΄ ο Θέμος Αναστασιάδης!

Η αλήθεια είναι πως κανείς δεν το περίμενε... Ναι, κανείς δεν το περίμενε πως ο Θέμος Αναστασιάδης θα πει το Megaλο "ναι" ! Οι συζητήσεις και οι επαφές του δημοσιογράφου με το κανάλι της οδού Μεσογείων κράτησαν καιρό, αλλά τελικά απ ΄ότι δείχουν τα τηλε-φαινόμενα, ο επιμένων νικά !


Ο "Μίστερ Ολα", δεν τα κατάφερε να αντισταθεί στην πολιορκία και έτσι υπέκυψε ! Ναι, ναι ο Θέμος πάει Mega και είναι και αποφασισμένος να τα κάνει ... "Ολα" ! Ο δαιμόνιος παρουασιαστής μαζί με τον Βαγγέλη Περρή την πήρε την μεγάλη απόφαση και έτσι θα τον δούμε την Κυριακή 19 του μήνα, να ...τραγουδά και να χορεύει , - μαζί με τον Βαγγέλη βεβαίως βεβαίως - , δίπλα στον Γιώργο Καπουτζίδη, για τις ανάγκες του σόου "Just the two of us" !

Πηγή: www.tlife.gr
Φωτό από :www.zoomnews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.