Πέμπτη 30 Δεκεμβρίου 2010

ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΤΟΥ ΝΙΚΗΤΗ ΤΟΥ MASTER CHEF ΑΚΗ ΠΕΤΡΕΤΖΙΚΗ

Μετά την νίκη του σχολίασε και όσα ακούγονται για εκείνον αφού τον κατηγορούν ότι είναι επαγγελματίας και πως δεν θα έπρεπε να είναι μέσα στο παιχνίδι:
«Να ξεκαθαρίσουμε πως μέσα στο παιχνίδι υπήρχαν τουλάχιστον 10 άτομα που είχαν πολύ μεγαλύτερη προϋπηρεσία από εμένα. Εγώ πήρα το Δεκέμβριο το πτυχίο μου. Πριν μπω στην σχολή δεν είχα ασχοληθεί με την μαγειρική, σπούδαζα λογιστική και μόλις τελείωσα την λογιστική στα 24 μου γράφτηκα στην σχολή μαγειρικής και τα 2 χρόνια φοίτησης, για να βγάλω τα έξοδα της σχολής δούλευα. Ουσιαστικά μετά την σχολή σαν μάγειρας δούλεψα μόνο 6 μήνες. Περίμενα να με συγχαρούν για τις ικανότητες μου και όχι να με κατακρίνουν. Δεν ήθελα να ασχοληθώ αλλά με όλα αυτά στεναχωριέμαι πολύ γιατί μου κλέβουν την νίκη» είπε με πίκρα ο πρώτος μαθητής του «Master Chef».


πηγή:stifora.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.