![]() |
| Φωτό όταν αγωνιζόταν στον Ολυμπιακό |
Την επιθυμία του να επιστρέψει στον Ολυμπιακό, από όπου αγωνίζεται ως δανεικός μας εξέφρασε ο Ανδρέας Βασιλόγιαννης, ο οποίος αυτή την σεζόν αγωνίζεται ως δανεικός από τους Πειραιώτες στον Εθνικό.
Αναλυτικά μίλησε:
Για τον Ολυμπιακό: "Ο Ολυμπιακός είναι πρώτος με μεγάλη διαφορά από τον δεύτερο, πήρε την πρόκριση για τα προημιτελικά του Κυπέλλου και αρχίζει σιγά σιγά να βρίσκει τα βήματα του, και η ομάδα δείχνει να έχει δέσει παρά το γεγονός ότι ήρθαν πολλοί καινούριοι παίκτες. Αρχίζει και βρίσκει τα πατήματα της και παίρνει τους βαθμούς της νίκης".
![]() |
| Τώρα φορά τη φανέλα του Εθνικού |
Tέλος, ευχήθηκε σε όλο τον κόσμο: "Εύχομαι πάνω από όλα υγεία σε όλο τον κόσμο και καλή πρωτοχρονιά. Ελπίζω κάθε ευχή να πραγματοποιηθεί και τα πράγματα να γίνουν καλύτερα για όλους".
Φωτό από sport.gr και gavros.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.