Πολλά ονόματα ακούγονται για την ελληνική συμμετοχή στο διαγωνισμό της Eurovision του 2011! Μετά την Ελένη Φουρέιρα,τον Παναγιώτη Πετράκη, τον Θεοχάρη Ιωαννίδη και τα "Κόκκινα Χαλιά" έρχεται να προστεθεί στη λίστα και το όνομα του Γιάννη Σαββιδάκη.
Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του TLIFE, χθες κατέθεσε την επίσημη υποψηφιότητά του στη δημόσια τηλεόραση ο Γιάννης Σαββιδάκης με ένα τραγούδι έκπληξη που θα μπορούσαμε να πούμε ότι κινείται σε ρυθμούς pop -rock!
Μαζί του στα φωνητικά θα είναι η γνωστή μας από τo γυναικείο συγκρότημα Hi 5 Μάρλεν Αγγελίδη καθώς και η μουσική μπάντα Οmerta
Επίσημες υποψηφιότητες για το διαγωνισμό έχουν καταθέσει επίσης μέσω των εταιρειών τους οι εξής καλλιτέχνες:
Ο Λούκας, από το X-Factor, τα "Κόκκινα Χαλιά" , η Βαλάντω από το Greek Idol, η Αντιγόνη Ψυχράμη, ο Θεοχάρης Ιωαννίδης και η Ελένη Φουρέιρα.
Οι αποφάσεις της ΕΡΤ για το ποιος θα μας εκπροσωπήσει φέτος στην Eurovision θα πρέπει να έχουν ληφθεί μέχρι τον Μάρτιο.
πηγή:Tlife
Πέμπτη 30 Δεκεμβρίου 2010
ΚΑΙ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΑΒΒΙΔΑΚΗΣ(ΑΠΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ)ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΗ EUROVISION 2011
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.