Η Ευγενία Μανωλίδου θεωρείται τον τελευταίο καιρό μήλον της Έριδος ανάμεσα σε Mega και ΑΝΤ1, καθώς το μεν κανάλι του Αμαρουσίου έχει δηλώσει πως επιθυμεί στην επιτροπή του «Ελλάδα Έχεις Ταλέντο» να βρίσκεται η 35χρονη παρουσιάστρια, ενώ από την πλευρά του το Mega δεν φαίνεται διατεθειμένο να τη «δανείσει» για το δεύτερο μισό της σεζόν.
Σε επικοινωνία του με την εκπομπή «Πολύ Μπλα Μπλα», ο Άδωνις Γεωργιάδης ρωτήθηκε για το θέμα αυτό, αλλά και για τη γενικότερη πορεία της συζύγου του στην τηλεόραση μέχρι σήμερα.«Είμαι πάρα πολύ ευτυχής που η Ευγενία κάνει εκπομπές που κάνουν επιτυχία και απασχολεί όλους εσάς τους ανθρώπους των Μέσων», είπε ο βουλευτής, ενώ δήλωσε περήφανος που κατάλαβε «πρώτος αυτό το ταλέντο της»: «Για να συνεχίσει την καριέρα που είχε στη μουσική, έπρεπε να είναι στο εξωτερικό. Και, υπό την έννοια αυτή, η καριέρα της ήταν κάτι που την απασχολούσε τότε. Έτσι, όταν ήρθε η πρόταση για τη “Στιγμή της Αλήθειας”, παρόλο που το κόνσεπτ αυτό μού έκανε και ζημιά πολιτική και ήταν και πολύ δύσκολο για μένα, δεν μπορούσα να πω ψέματα, γιατί έβλεπα ότι και ενδιαφέρον θα είχε για τον τηλεθεατή και ότι η Ευγενία “το είχε”. Και της είπα τη γνώμη μου».
Ωστόσο, ο Άδωνις Γεωργιάδης δεν θέλησε να αποκαλύψει τα σημερινά τηλεοπτικά σχέδια της γυναίκας του: «Δεν είμαι εκπρόσωπος Τύπου της Ευγενίας» δήλωσε χαρακτηριστικά, ενώ, όταν ρωτήθηκε ποιο από τα δύο κανάλια που τη διεκδικούν πιστεύει ο ίδιος πως της ταιριάζει καλύτερα, κάνοντας χιούμορ απάντησε: «Εγώ θα ήθελα να τη δω παρουσιάστρια στο CNN!».
πηγή:yupi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.