Δευτέρα 27 Δεκεμβρίου 2010

Προληπτικά στο νοσοκομείο ο Κώστας Βουτσάς

Στο Διαβαλκανικό Ιατρικό Κέντρο της Θεσσαλονίκης νοσηλεύεται, για προληπτικούς λόγους, από το πρωί της Δευτέρας ο ηθοποιός Κώστας Βουτσάς, ύστερα από αναπνευστικά προβλήματα που παρουσίασε.


Ο 80χρονος ηθοποιός βρίσκεται στη Θεσσαλονίκη για τις ανάγκες της θεατρικής παράστασης «Το άνθος του κάκτου» που ανεβαίνει αυτές τις μέρες στο «Αθήναιον».

Από το www.protothema.gr /Ελλάδα

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.