Στο Διαβαλκανικό Ιατρικό Κέντρο της Θεσσαλονίκης νοσηλεύεται, για προληπτικούς λόγους, από το πρωί της Δευτέρας ο ηθοποιός Κώστας Βουτσάς, ύστερα από αναπνευστικά προβλήματα που παρουσίασε.
Ο 80χρονος ηθοποιός βρίσκεται στη Θεσσαλονίκη για τις ανάγκες της θεατρικής παράστασης «Το άνθος του κάκτου» που ανεβαίνει αυτές τις μέρες στο «Αθήναιον».
Από το www.protothema.gr /Ελλάδα
Δευτέρα 27 Δεκεμβρίου 2010
Προληπτικά στο νοσοκομείο ο Κώστας Βουτσάς
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.