Πέμπτη 16 Δεκεμβρίου 2010

Κ.Χατζηδάκης : ΄΄ Δεν αισθάνομαι μίσος για όσους μου επιτέθηκαν χθες΄΄

Μια ημέρα μετά την  επίθεση που δέχθηκε από πολίτες ,ο βουλευτής Β΄ Αθηνών της ΝΔ , Κωστής Χατζηδάκης δήλωσε:
 «Δεν αισθάνομαι κανένα μίσος για όσους μου επιτέθηκαν χθες. Ωστόσο, όλοι είναι ανάγκη να κατανοήσουμε ότι η Ελλάδα δεν μπορεί να προχωρήσει μπροστά με το μίσος και με τη βία. Αντίθετα, πρέπει να δώσουμε τον καλύτερό μας εαυτό για να ξεπεράσουμε αυτή τη μεγάλη κρίση. Ευχαριστώ από καρδιάς όλους όσους μου συμπαραστάθηκαν κατά τη διάρκεια της επίθεσης και μετά από αυτήν. Ιδιαίτερα ευχαριστώ τον αστυνομικό που μου έχει διαθέσει η Πολιτεία και τους δύο πολίτες που τραυματίστηκαν προσπαθώντας να με υπερασπιστούν».

Πηγή : www.protothema.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.