«Μόδα είναι, θα περάσει. Να, εμείς εδώ είμαστε 20 χρόνια» ήταν η αφοπλιστική απάντηση της Ελένης Μενεγάκη στο στρίμωγμα του Γιώργου Θεοφάνους σχετικά με τα νούμερα! «Είμαι κουλ με τα νούμερα, δεν έχω νευρώσεις σαν εσένα. Εγώ δεν ταράζομαι γιατί δεν είμαι πρωτάρα. Να, εμείς εδώ είμαστε 16 χρόνια. Τα νούμερα θα σε κάνουν κάτι;» απάντησε εκείνη εξηγώντας πως όλα είναι ρόδα και γυρίζουν γι’ αυτό και δεν αγχώνεται: «Η κάθε τηλεοπτική χρονιά δεν είναι ίδια. Φέτος η χρονιά ήταν βασισμένη στην μαγειρική άλλες χρονιές ήταν τα μουσικά reality. Κάθε χρονιά έχει κάτι που το στιγματίζει. Δεν είναι ότι το δικό σου προϊόν έχει χαλάσει. Μόδα είναι, θα περάσει.»
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.