Σάββατο 11 Δεκεμβρίου 2010

ΣΤΟΛΙΣΕ ΧΑΣΙΣΟΔΕΝΤΡΟ

Πίστευαν ότι τα είχαν δει όλα οι έμπειροι αστυνομικοί της Δίωξης Ναρκωτικών στην Πάτρα, αλλά το θέαμα που αντίκρισαν στο σπίτι ενός Γερμανού, που κατοικεί μόνιμα στην πόλη, σίγουρα δεν θα το είχαν ξανασυναντήσει! Αντί για έλατο, ο αλλοδαπός είχε στολίσει και φωταγωγήσει ένα… χασισόδεντρο, ύψους δύο μέτρων!

Διαβάστε περισσότερα στο www.protothema.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.