Κυριακή 19 Δεκεμβρίου 2010

ΑΕΚ - Επίθεση με πέτρες και μολότοφ

Επίθεση από αγνώστους με πέτρες και μολότοφ δέχτηκαν τα πούλμαν που μετέφεραν οπαδούς της ΑΕΚ στη Θεσσαλονίκη, για το παιχνίδι με τον Ηρακλή. Ολα έγιναν μετά το τέλος του ματς και κατά την αναχώρηση των πούλμαν, ευτυχώς δεν υπήρξε κάποιος τραυματισμός.

Κατά τις ίδιες πληροφορίες και ως ώρας δεν έχει υπάρξει κάποια σύλληψη και οι δράστες αποχώρησαν ανενόχλητοι.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.