Πέμπτη 2 Δεκεμβρίου 2010

Αυξάνονται τα κρούσματα ηλεκτρονικών υποκλοπών


Τα κρούσματα ηλεκτρονικών υποκλοπών μεταξύ εταιρειών που δραστηριοποιούνται στον ίδιο τομέα αυξάνονται ραγδαία το τελευταίο διάστημα, εξαιτίας της όξυνσης του ανταγωνισμού, όπως τονίζει ο επικεφαλής της Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος Μάνος Σφακιανάκης.

Μάλιστα, πολύ σύντομα αναμένεται να αποκαλυφθεί η υπόθεση μεγάλης επιχείρησης που επιχείρησε να υποκλέψει το αναπτυξιακό πλάνο αντιπάλου της. Την υπόθεση ανέλαβε και εξιχνίασε η ειδική υπηρεσία της αστυνομίας.

Ο κ. Σφακιανάκης χαρακτηρίζει «κίνηση ματ» την απόφαση του υπουργού Προστασίας του Πολίτη, Χρήστου Παπουτσή να προχωρήσει στην Υπηρεσία Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος και στη συνένωση της με τη νεοσυσταθείσα Οικονομική Αστυνομία.

Η νέα υπηρεσία θα εποπτεύεται από τον αρχηγό της ΕΛΑΣ και θα λειτουργεί σε πανελλαδική κλίμακα, με διευρυμένο πεδίο δράσης, ευελιξία και αποτελεσματικότητα.

Με την οργανωτική αναβάθμιση των δύο κεντρικών Διευθύνσεων Ασφαλείας (Βορείου και Νοτίου Ελλάδας) και την σύσταση του Ηλεκτρονικού Κέντρου Επιχειρήσεων, 24ωρης δράσης, θα καταπολεμηθούν τα φαινόμενα της φοροδιαφυγής και των υποκλοπών.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.