Με ανακοίνωση που έβγαλε χθες το διοικητικό συμβούλιο της ΕΡΤ έγινε γνωστό ότι στη Δημόσια τηλεόραση θα εξακολουθήσουν να βρίσκονται γιʼ άλλο ένα χρόνο οι δημοσιογράφοι Κωνσταντίνος Αρβανίτης, Πηνελόπη Γαβρά, Ιωάννης Ευσταθίου, Θεόδωρος Μιχόπουλος, Ρίτσα Μπιζόγλη, Μαρία Σαράφογλου και Παναγιώτης Σπηλιόπουλος.Για τους συγκεκριμένους ανανεώθηκαν οι προσλήψεις τους, με συμβάσεις εργασίας ορισμένου χρόνου, διάρκειας ενός έτους.
Επιπλέον, ανακοινώνεται επίσημα η επιστροφή της Έλλης Στάη. Το διοικητικό συμβούλιο «ενέκρινε τη συνεργασία με τη δημοσιογράφο Έλλη Στάη, για την παρουσίαση του κεντρικού δελτίου ειδήσεων της ΝΕΤ από τα μέσα Ιανουαρίου. Οι λεπτομερείς όροι της συνεργασίας θα συζητηθούν σε επόμενη συνεδρίαση του διοικητικού συμβουλίου, με εισήγηση του διευθύνοντος συμβούλου Λάμπη Ταγματάρχη».
Επίσης, επιστρέφει και η Έλενα Κατρίτση με την εκπομπή της «Προσωπικά». «Οι όροι της συνεργασίας θα συζητηθούν σε επόμενη συνεδρίαση του διοικητικού συμβουλίου», υπογραμμίζεται στην ίδια ανακοίνωση.
πηγή: www.yupi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.