Δισεκατομμύρια άνθρωποι θα γιορτάσουν σήμερα την είσοδο του 2011, αψηφώντας τις πλημμύρες και τον καύσωνα στην Ωκεανία ή τις χιονοθύελλες στις ΗΠΑ, με το Σίδνεϊ να είναι η πρώτη μεγάλη πόλη στην οποία θα ανοίξουν οι σαμπάνιες για την αλλαγή της χρονιάς.
Οι πρώτοι που άφησαν ήδη το 2010 είναι οι κάτοικοι του Κιριμπάτι, ενός μικρού νησιού του Ειρηνικού που γύρισε τη σελίδα του 2010 στις 12.00 (ώρα Ελλάδας). Τα πολύ θρησκευόμενα 6.000 μέλη αυτής της νησιωτικής κοινότητας συγκεντρώθηκαν στις εκκλησίες.
Η ατμόσφαιρα θα είναι πιο εορταστική στην Αυστραλία, έστω κι αν οι προετοιμασίες για τον εορτασμό της Πρωτοχρονιάς αναστατώθηκαν από τις χωρίς προηγούμενο πλημμύρες που σημειώθηκαν στο βορειοανατολικό τμήμα της αυστραλιανής ηπείρου.
Διαβάστε περισσότερα στο www.protothema.gr
Φωτό από kulturosupa.gr
Παρασκευή 31 Δεκεμβρίου 2010
Ήδη άλλαξε ο χρόνος σε μερικές περιοχές του πλανήτη ανατολικά μας!Καλή χρονιά!
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.