Η Φαίη Σκορδά για πρώτη φορά μιλάει ανοιχτά για την εγκυμοσύνη της αλλά και για τις αλλαγές στη ζωή της σε συνέντευξη που έδωσε στην Real Life.
Πολλά σχόλια είχαν ακουστεί όταν ούτε εκείνη ούτε ο Γιώργος Λιάγκας παραδέχονταν δημόσια την εγκυμοσύνη. Πολλά δημοσιεύματα έκαναν λόγω για παιχνίδια ώστε να ανέβουν τα νούμερα, ενώ δέχτηκαν και επίθεση από τους ανταγωνιστές τους Γιώργος Καραμέρο και Σπύρο Χαριτάτο: «Δεν το παραδεχόμουν στην αρχή για τους ίδιους λόγους που το αποφεύγουν όλες οι γυναίκες τους πρώτους μήνες», ενώ λέει για αυτή την περίοδο της ζωής της: «Είναι ίσως τα πιο χαρούμενα Χριστούγεννά μου. Έχω τον Γιώργο, περιμένουμε το παιδάκι μας και το μόνο που θέλω είναι υγεία για μας και τους δικούς μας ανθρώπους. Ένα θα σου πω: Ο Γιώργος δεν με ρωτάει πια τι κάνεις αλλά τι κάνετε; Δεν τον έχω δει πιο ευτυχισμένο. Έχω πάρει γύρω στα 5 κιλά. Πάντα ήμουν λιχούδα ακόμα όμως δεν μου ʽχει τύχει να θέλω να φάω κάτι και να το ζητάω επίμονα (…)Για μένα η δουλειά, μπροστά στον ερχομό ενός παιδιού, δεν έχει καμία αξία».
Φέτος η Φαίη Σκορδά έκανε ένα μεγάλο βήμα πηγαίνοντας από το Alter στο Mega κάνοντας εκπομπή σε μία δύσκολη ζώνη, όπως το πρωινό, μαζί με τον σύζυγό της:
«Στην αρχή, αυτό που με προβλημάτιζε, ήταν πώς θα ταιριάζαμε τηλεοπτικά σαν δίδυμο. Οι πρώτες τρεις μέρες ήταν δύσκολες αλλά μετά, ως δια μαγείας, χαλαρώσαμε και βρήκαμε τους ρυθμούς και τους ρόλους μας», ενώ για το αν η συνεργασία δημιουργεί προβλήματα στο σπίτι απαντά: «Μου αρέσει που δουλεύουμε μαζί. Ξυπνάμε μαζί, την ίδια ώρα, δεν χρειάζεται να οδηγώ, περνάμε πιο πολλές ώρες μαζί, πειραζόμαστε, έχουμε ακριβώς τις ίδιες αγωνίες στη δουλειά και τους ίδιους στόχους». Για τα σχόλια του διδύμου Καραμέρου – Χαριτάτου: «Είμαι τόσο ευτυχισμένη αυτή την περίοδο, που δεν μʼ ενοχλεί τίποτα».
Επίσης μίλησε και για το νέο της κανάλι και πως είναι η συνεργασία τους:
«Με έχουν στηρίξει όλοι τους από την πρώτη στιγμή σε όλα τα επίπεδα και τους ευχαριστώ πολύ». Από κάλυψε και την διάρκεια του συμβολαίου της με το μεγάλο κανάλι: «Έχουμε υπογράψει για έναν χρόνο (…) Είναι πολύ νωρίς για συζητήσεις! Τώρα ξεκίνησε η σεζόν και ακόμα έχουμε πολλή δουλειά μπροστά μας για να γίνουμε καλύτεροι».
Τέλος μίλησε και για το γεγονός ότι από την αρχή βρίσκονται στην πρώτη θέση της τηλεθέασης :
«Ήμουν σίγουρη ότι θα προσπαθούσε όλη η ομάδα για το καλύτερο - και αυτό θα συνεχίσουμε να κάνουμε. Ποτέ δεν επαναπαύομαι σε πρωτιές. Ξέρω πολύ καλά ότι σ' ένα καθημερινό πρόγραμμα δεν πρέπει ν' αφήνεις τίποτα στην τύχη του, από την καλημέρα της πρώτης εκπομπής μέχρι το καλό καλοκαίρι της τελευταίας. Μέχρι στιγμής, το πιο σημαντικό για μένα είναι ότι φιλοξενήσαμε στην εκπομπή ανθρώπους που δεν είχαν βγει ποτέ στο πρωινό».
πηγή:Real Life
πηγή:yupi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.