Τρίτη 21 Δεκεμβρίου 2010

Δυσαρέσκεια της κομισιόν για τη λειτουργία ευρωπαϊκών αεροδρομίων λόγω της κακοκαιρίας

Κομισιόν: Δυσαρέσκεια για το χάος στα αεροδρόμια: Το χάος στα ευρωπαϊκά αεροδρόμια είναι "απαράδεκτο", ανακοίνωσε η... http://i.sk.ai/Br8Bq

www.skai.gr-Twitter

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.