Σάββατο 18 Δεκεμβρίου 2010

ΒΙΚΥ ΧΑΤΖΗΒΑΣΙΛΕΙΟΥ:«Με τον Κανάκη ξεκινήσαμε μαζί»

Η Βίκυ Χατζηβασιλείου μίλησε στο «Αξίζει να το Ζεις» της Τατιάνας Στεφανίδου για τη δουλειά της στην Αθήνα και τη μόνιμη κατοικία της τη Θεσσαλονίκη.

Πώς συνδυάζει την επαγγελματική και την προσωπική της ζωή;

«Είναι δύσκολο για τη δική μας τη δουλειά να μείνει στη Θεσσαλονίκη ο κόσμος. Και ο Κανάκης, που μαζί ξεκινήσαμε από το ραδιόφωνο, κάνει μια παραγωγή που βγαίνει σε εθνικό κανάλι, όχι σε τοπικό. Βέβαια, η παραγωγή γίνεται εκεί, πες ότι τα έσοδα μένουν πάλι στον τόπο αλλά δεν τον πληρώνει ο τόπος του ο ίδιος. Υπάρχουν πολλά ταλέντα που περιμένουν κάτι να ξημερώσει, αλλά δεν θα γίνει γιατί είναι δύσκολο».

πηγή:yupi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.