Σάββατο 25 Δεκεμβρίου 2010

ΑΕΚ:ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΝΑΝΕΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΥΜΒΟΛΑΙΩΝ ΤΟΥ ΜΠΛΑΝΚΟ ΚΑΙ ΤΟΥ ΤΖΕΜΠΟΥΡ

Στον αέρα βρίσκονται οι ανανεώσεις των συμβολαίων των Ίσμαελ Μπλάνκο και Ράφικ Τζιμπούρ λίγο πριν την αυγή του νέου έτους! Κι αν για τον Αλγερινό φορ στην ΑΕΚ δήλωναν πως δεν συντρέχει λόγο ανησυχίας αφού υπάρχει ήδη προφορική συμφωνία, η καθυστέρηση στις υπογραφές αποδεικνύει ότι κάτι δεν πάει καλά.


Ο Δεκέμβριος φτάνει στο τέλος του, ο «τρομοκράτης» δεν έχει ειδοποιηθεί από την διοίκηση για να περάσει από τα γραφεία ώστε να κλείσει το ανοιχτό μέτωπο και πλέον η αγωνία τείνει να σε εξελίσσεται σε έντονη ανησυχία!

Η πλευρά του παίκτη εξακολουθεί να περιμένει στο ακουστικό της, όσο όμως αυτό δεν «χτυπά» επιβεβαιώνονται οι φόβοι ρευστότητας που αφορούν την προκαταβολή του συμβολαίου του και τα πριμ επίτευξης στόχων.
Υπάρχουν μάλιστα και πληροφορίες που θέλουν τον παίκτη να μην είδε με καλό μάτι, την ανανέωση του Σκόκο με ηγεμονικό συμβόλαιο, την ώρα που το δικό του θέμα εξακολουθεί εκκρεμεί.
Στην περίπτωση του Μπλάνκο η ΑΕΚ σκέφτεται ακόμα και το ενδεχόμενο πώλησης! Ποια ομάδα όμως θα δώσει χρήματα τον Γενάρη, την στιγμή που μπορεί να κλείσει τον παίκτη από τώρα για το καλοκαίρι που μένει ελεύθερος;
Η κατάσταση είναι δύσκολη, ο Μανόλο Χιμένεθ το ξέρει και πλέον το λόγο έχουν οι μέτοχοι. Ο Ισπανός τεχνικός έχει ζητήσει την παραμονή των Τζιμπούρ-Μπλάνκο συν τρεις παίκτες προκειμένου η ομάδα να ενισχυθεί. Θα είναι όμως πρώτης γραμμής, ή λύσεις ανάγκης λόγω κόστους;
Κατά τα άλλα η πρόκριση στην 8αδα του Κυπέλλου Ελλάδας με την 4αρα επί της Λάρισας τόνωσε το ηθικό των παικτών που για την ώρα γλιτώνουν το πρόστιμο και θα κάνουν Χριστούγεννα με ηρεμία.

πηγή:sportnet.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.