Σάββατο 11 Δεκεμβρίου 2010

Σε απεργία από τη Τρίτη με τρίωρη στάση εργασίας της ΓΣΕΕ

www.News247.gr-Twitter

Απεργιακός πυρετός: Η αρχή γίνεται με την τρίωρη στάση την Τρίτη από τη ΓΣΕΕ. Και συνεχίζεται την Τετάρτη με την... http://bit.ly/firV0S

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.