Η Μαρία Γεωργιάδου μίλησε στο «Super Star» με τη Χριστίνα Λαμπίρη για την απιστία σε μία σχέση, για την εγκυμοσύνη της αλλά και για το ενδεχόμενο ενός δεύτερο γάμου.
Η πρώην σύζυγος του Στράτου Τζώρτζογλου μιλώντας για την απιστία εξήγησε: «Δεν θεωρώ ότι η απιστία είναι πράξη ενός. Αν μια σχέση έχει κάποιο θέμα, μπορεί να φανεί από κάποιες ενδείξεις. Και μία απ’ αυτές είναι και η απιστία».
Επίσης, αναφερόμενη στην εγκυμοσύνη της και τις δυσκολίες που αντιμετώπισε, είπε: «Η εγκυμοσύνη μου δεν θα έλεγα ότι ήταν εύκολη. Εγκατέλειψα όποια δουλειά και αν είχα και έμεινα σπίτι μου. Ξεσπάσματα δεν είχα, γιατί έγραφα συνεχώς ένα σενάριο, το οποίο μόλις γεννήθηκε ο Αλκιβιάδης έγινε σειρά στον ΑΝΤ1».
Τέλος, η γνωστή ηθοποιός άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο να φορέσει ξανά νυφικό: «Δεύτερο γάμο θα ήθελα να βιώσω. Είναι όμορφος, ολοκληρώνει τους ανθρώπους με διαφορετικό τρόπο. Αυτά δεν μπορείς να τα προδικάσεις, ξεκινάνε από μια ανάγκη σου».
Πηγή : www.yupi.gr
Φωτό από: www.supa.gr
Παρασκευή 10 Δεκεμβρίου 2010
Δεν αποκλείει ένα δεύτερο γάμο η Μαρία Γεωργιάδου
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.