Την άποψή της για τον γάμο εξέφρασε η Ελεονώρα Μελέτη στον Sfera 102,2. Πότε σκοπεύει να παντρευτεί και τι είναι αυτό που θα την «αναγκάσει» να το κάνει;«Ποτέ δεν ήμουν κοριτσάκι που θα σκεφτεί το γάμο και το νυφικό. Είμαι ρομαντική σε άλλα πράγματα και επειδή νομίζω ότι είμαι πολύ ρομαντική κάποια πράγματα τα βλέπω αντισυμβατικά. Ο πιο συμβατικός τρόπος ίσως και να μην είναι και τόσο ρομαντικός κατά τη δική μου άποψη. Θεωρώ πιο ρομαντικό να μείνεις με έναν άνθρωπο γιατί σου αρκεί να είσαι μαζί του και πιστεύεις ότι μπορείς να είσαι για πάντα μαζί του χωρίς να το υπογράψεις και να το σφραγίσεις παρά να ακολουθήσεις όλη αυτή την τυπική και συμβατική διαδικασία που σε βάζει σε ένα χορό που ουσιαστικά τον κάνεις και μηχανικά» είπε η Ελεονώρα στον Νίκο Γεωργιάδη.
«Αν έχεις πάει σε γάμους ξέρεις ότι όλη αυτή η διαδικασία είναι πολύ μηχανική και όλα είναι σκηνοθετημένα από την αρχή μέχρι το τέλος. Ο Γιάννης συμμερίζεται την άποψή μου υπό την έννοια ότι για ποιο λόγο να παντρευτούμε αν δεν θέλεις να κάνεις παιδί; Εκεί τα πράγματα είναι διαφορετικά. Παντρεύεσαι γιατί φέρνεις στον κόσμο ένα παιδί τα οποία χωρίς να θέλουν κάποιες φορές είναι πολύ σκληρά και μεταξύ τους γιατί είναι εγωκεντρικές προσωπικότητες, είναι φυσιολογική εξέλιξη. Όταν τα παιδάκια έχουν μάθει να είναι σκληρά και με τους μεγάλους μπορεί να σε ρωτήσουν γιατί δεν έχεις παντρευτείς τον μπαμπά. Τι να του απαντήσεις εκεί και να καταλάβει; Αν πάει σχολείο και το άλλο του πει ότι οι γονείς σου δεν αγαπιούνται επειδή δεν είναι παντρεμένοι τι εξήγηση θα του δώσεις; Εκεί φροντίζεις να έχεις κάποιες προφυλάξεις. Ενδεχομένως η προφύλαξη αυτή είναι ένας γάμος».
πηγή:yupi.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.