Η Δήμητρα Αιγινίτη είναι από το πιο συζητημένα πρόσωπα των τελευταίων ημερών μετά το τέλος του γάμου της με το δημοσιογράφο και παρουσιαστή, Αντώνη Σρόιτερ.
Στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων μίλησε η Δήμητρα Αιγινίτη για όσα εύχεται για το νέο χρόνο: «Η μεγαλύτερή μου ευχή σε όλο τον κόσμο είναι η αλήθεια και η ειλικρίνεια. Θέλω οι άνθρωποι να είναι ντόμπροι και ειλικρινείς. Αυτό έχει αρχίσει και εξαφανίζεται. Γιατί;».
Όταν η συζήτηση έφτασε στο χωρισμό της από τον Αντώνη Σρόιτερ, εκείνη δεν θέλησε να μιλήσει. «Έχω πάρει την απόφαση να μην κάνω καμία δήλωση. Δεν θέλω να μπω στη διαδικασία να συζητήσω για τη σχέση αυτή».
Τέλος, είπε πως τα φετινά Χριστούγεννα θα τα περάσει οικογενειακά.
«Δεν έχω προγραμματίσει κάτι συγκεκριμένο ακόμα. Είναι νωρίς».
πηγή:yupi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.