Παρασκευή 10 Δεκεμβρίου 2010

ΝΑΝΤΙΑ ΜΠΟΥΛΕ:ΜΙΛΗΣΕ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΛΑ

Η Νάντια Μπουλέ μίλησε ζωντανά στην εκπομπή «Πολύ Μπλα Μπλα» του Alter για τις φήμες που τη θέλουν να κάνει πρωινό, να παίρνει τη θέση της Ευγενίας Μανωλίδου στο «Ελλάδα Έχεις Ταλέντο» σε περίπτωση που εκείνη δεν δεχτεί την πρόταση αλλά και για τη σχέση της με τον Γρηγόρη Αρναούτογλου που «καλύπτει» τα πάντα.


Για το «Top Chef»:
«Χαίρομαι που ανέλαβα την παρουσίαση αυτής της εκπομπής. Αν ήμουν σε ένα τηλεοπτικό προϊόν που δεν θα με ευχαριστούσε δεν θα το έκανα. Φέτος ήρθε αυτή η πρόταση που με ενθουσίασε, ήξερα και την εκπομπή και μου ήταν εύκολο να καταλήξω στην απόφαση να το κάνω».

Για τις αρνητικές κριτικές:
«Όσο περνάει ο χρόνος αποκτάω μεγαλύτερες αντοχές. Στην αρχή δεν μου ήταν εύκολο. Έχω ξεκινήσει από μικρή και έχω ακούσει διάφορα. Δεν είμαι ούτε η πρώτη ούτε η τελευταία που έχει ακούσει όλα αυτά».

Για το «Ελλάδα Έχεις Ταλέντο»:
«Δεν έχω κάνει καμία κουβέντα. Δεν το 'χω σκεφτεί γιατί δεν τέθηκε ποτέ σαν θέμα. Αν μου τεθεί, θα το συζητήσω».

Για την πρωινή ψυχαγωγική ζώνη:
«Ανεξάρτητα με τα όσα λένε για το πρωινό του ANT1, θα 'θελα να βρεθώ ξανά στην πρωινή ζώνη. Πολύ ευχάριστα και εύκολα θα μπορούσα να με φανταστώ εκεί. Πέρασα πάρα πολύ καλά όταν το έκανα».

Για τον Γιάννη Λάτσιο:
«Είναι ένας άνθρωπος που με προσέγγισε πολύ ξεκάθαρα και γλυκά και λέγοντας μου ότι πιστεύει σε μένα. Αυτό μου προκάλεσε και ένα δημιουργικό άγχος».

Τι θέλει να της φέρει ο νέος χρόνος;
«Ύπνο, πολύ ωραία χριστουγεννιάτικα φαγητά και τους δικούς μου αγαπημένους μου ανθρώπους γιατί τόσο καιρό δεν έχω δει κανέναν, τους έχω χάσει όλους, φίλους και φίλες μου».

Κλείνοντας τη συνέντευξη η Νάντια αναφέρθηκε στη σχέση της με τον Γρηγόρη Αρναούτογλου και πώς αυτή λειτουργεί αντιστρόφως για τα επαγγελματικά της, καθώς σε κάθε συνέντευξη κεντρικό θέμα είναι η προσωπική της ζωή και όχι η δουλειά της: «Μερικές φορές αισθάνομαι ότι προσπαθώ να αποδείξω ότι δεν είμαι ελέφαντας. Θα ήμουν πολύ πιο χαλαρή στο να μιλήσω για τη ζωή μου αν δεν αισθανόμουν ότι δίνεται βάση μόνο σε αυτό το κομμάτι. Σε μια περίοδο που είναι δημιουργική και απολαμβάνω πράγματα που κάνω, όπως η τηλεόραση, η μουσική και το ραδιόφωνο, γίνεται μια υπερκάλυψη όλων λόγω ενός θέματος που κρατάω σπίτι μου και δεν θέλω να βγάζω προς τα έξω — όσο μπορώ. Με τη στάση μου δείχνω ότι δεν το θέλω αυτό το πράγμα. Όλο το προηγούμενο διάστημα που δεν ήμουν στα τηλεοπτικά και επιστρέφοντας τώρα, θεωρώ ότι έχω να μιλήσω για πολύ ενδιαφέροντα πράγματα και όχι γιʼ αυτό».

πηγή:yupi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.