Τετάρτη 8 Δεκεμβρίου 2010

ΟΚ ο Ραούλ Μπράβο-Ξεκίνησε η προετοιμασία του Ολυμπιακού για το ματς με Ατρόμητο

  Με ευχάριστες ειδήσεις άρχισε η προετοιμασία του Ολυμπιακού για την αναμέτρηση της Κυριακής με τον Ατρόμητο στο «Καραϊσκάκη».
Ο Ερνέστο Βαλβέρδε, που επέστρεψε στη βάση του μετά από τριήμερη παραμονή στην πατρίδα του, είδε με ικανοποίηση τον Ραούλ Μπράβο να προπονείται κανονικά και να τίθεται στη διάθεσή του. Πάντως είναι αμφίβολο αν ο Ισπανός μπακ θα είναι έστω και στην αποστολή, καθώς προέρχεται από μακρά περίοδο απραξίας και ο Χολέμπας έχει καλύψει επάξια τη θέση.

Πηγή : www.protothema.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.