Σάββατο 11 Δεκεμβρίου 2010

Επέστρεψε στη φυλακή γεμάτος με… υπόθετα ηρωίνης!

Επέστρεψε στη φυλακή γεμάτος με… υπόθετα ηρωίνης!
Μια κουταλιά… καθάρσιο ήταν αρκετή, για να αποκαλύψει τα επτά (!) «υπόθετα» που είχε χωρέσει στα έντερά του ένας αλλοδαπός φυλακισμένος, ο οποίος επέστρεψε από την Αθήνα στις φυλακές Χίου, μετά την οκταήμερη άδειά του! Χρειάστηκε, ωστόσο, σχεδόν μία ώρα για να «δουλέψει» το φάρμακο και να τα αποβάλει ο οργανισμός του!

Διαβάστε περισσότερα στο www.protothema.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.