Παρά τη πολύ κακή πορεία φέτος του Παναθηναϊκού φέτος στο Champions League και το βαρύ αποκλεισμό του από τη συνέχεια του θεσμού,ο τεχνικός των ΄΄πράσινων΄΄Ζεσουάλδο Φερέϊρα παρουσιάστηκε αισιόδοξος για καλύτερη εικόνα της ομάδας του στη συνέχεια της χρονιάς:
«Είναι δεδομένο πως χρειάζεται δουλειά. Το είχα πει από την αρχή. Νομίζω ότι στο σημερινό παιχνίδι η ομάδα αναπτύχθηκε πολύ καλά και είχε περισσότερες ευκαιρίες από την Κοπεγχάγη. Ξεκίνησε το δεύτερο ημίχρονο και είχαμε το πέναλτι, αμέσως μετά πετύχαμε ένα αυτογκόλ, ενώ ξέραμε πως είχαμε απέναντί μας μια πολύ καλή ομάδα», είπε αρχικά και συνέχισε.
«Πέρα από το αρνητικό αποτέλεσμα, οι παίκτες άφησαν μια καλή εντύπωση. Υπάρχουν οι δυνατότητες και μπορούμε να κάνουμε μια καλή ομάδα στο μέλλον. Ιδιαίτερα και κάποιοι παίκτες που γύρισαν από τον τραυματισμό. Μπορούν να καταφέρουν πολλά».
Πηγή : www.sport-fm.gr
Τετάρτη 8 Δεκεμβρίου 2010
Παρά τη κακή εικόνα του ΠΑΟ,αισιόδοξος ο Φερέιρα ότι θα φτιαχτεί καλύτερη ομάδα στο μέλλον
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.