Παρασκευή 24 Δεκεμβρίου 2010

Νίκη-πρωτιά για τον Ολυμπιακό, 89-82 τη Ρόμα στο ΣΕΦ

  Στόχος επετεύχθη για τον Ολυμπιακό, ο οποίος επικράτησε της Ρόμα με 89-82 στο κλειστό του ΣΕΦ, στην αναμέτρηση με την οποία ολοκλήρωσε τις υποχρεώσεις του στον Β’ όμιλο της Ευρωλίγκας, καταλαμβάνοντας και τυπικά την πρώτη θέση.
Σπανούλης και Τεόντοσιτς οι κορυφαίοι των «ερυθρόλευκων», με 18 και 16 πόντους αντίστοιχα, σε ένα ματς που αγωνίστηκαν όσο έπρεπε και από το οποίο θα πρέπει να κρατήσουν μόνο τη νίκη και την πρωτιά. Τραορέ και Ουάσινγκτον (με 22 και 16) οι κορυφαίοι των αξιόμαχων Ιταλών, που κατέλαβαν την τέταρτη θέση. Επικεφαλής θα πάει ο Ολυμπιακός για την κλήρωση του «Top 16» της Ευρωλίγκας, στις 4/1.

Διαβάστε περισσότερα στο : www.sport-fm.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.