Πέμπτη 30 Δεκεμβρίου 2010

ΤΗ ΤΡΙΤΗ 4/1/11 ΘΑ ΔΙΕΞΑΧΘΕΙ ΦΙΛΙΚΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΘΟΥΝ ΘΑ ΔΩΘΟΥΝ ΣΤΗ ''ΚΙΒΩΤΟ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ''.Η ΕΙΣΟΔΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΗ

Το Αρχηγείο της Ελληνικής Αστυνομίας διοργανώνει φιλικό – φιλανθρωπικό ποδοσφαιρικό αγώνα για την ΄΄ ΚΙΒΩΤΟ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ’΄΄ μεταξύ των ομάδων της Ελληνικής Αστυνομίας με την αντίστοιχη των Καλλιτεχνών που θα πραγματοποιηθεί την ΤΡΙΤΗ 4 Ιανουαρίου 2011 και ώρα 17:30   στο γήπεδο ‘’STAR CLUB’’ Α΄ ΠΛΑΖ ΒΟΥΛΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.