Παρασκευή 24 Δεκεμβρίου 2010

Απεργία για τις 29 και 30 /12 εξήγγειλαν τη Πέμπτη οι εργαζόμενοι στην ΥΠΑ

Υπό ομηρία βρίσκονται εκατοντάδες ταξιδιώτες που προγραμμάτιζαν να ταξιδέψουν στις 29 και 30 Δεκεμβρίου, μετά την απεργία που εξήγγειλαν χθες Πέμπτη οι εργαζόμενοι στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας οι οποίοι αντιδρούν στις μετατάξεις πιλότων και μηχανικών από την πρώην Ολυμπιακή στην υπηρεσία.


«Ναι, είναι απαράδεχτη αυτή η ενέργεια μας, τέτοιες ημέρες», αναφέρει ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Ελεγκτών Πολιτικής Αεροπορίας κ. Β. Αλεβιζόπουλος, μιλώντας στο protothema.gr.

Διαβάστε περισσότερα στο : www.protothema.gr  - Ελλάδα

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.