Ο Παναθηναϊκός δεν προτίθεται να καταθέσει έφεση για την τιμωρία των δύο αγωνιστικών που του επιβλήθηκε μετά τα επεισόδια στο παιχνίδι με τον Ολυμπιακό Βόλου, καθώς στο πράσινο στρατόπεδο φοβούνται πως η ποινή μπορεί να διπλασιαστεί στην Πειθαρχική Επιτροπή της ΕΠΟ και να γίνει τέσσερις αγωνιστικές κεκλεισμένων των θυρών.Η εισβολή οπαδών του Παναθηναϊκού στον αγωνιστικό χώρο είναι ξεκάθαρη και δεν υπάρχουν περιθώρια προκειμένου οι πράσινοι να κάνουν το άσπρο-μαύρο και να αντικρούσουν αυτές τις κατηγορίες.
Να σημειωθεί πως ο Παναθηναϊκός θα αγωνιστεί χωρίς την παρουσία φιλάθλων στα παιχνίδια με τον Άρη και την Καβάλα για την 17η και την 18η αγωνιστική, αντίστοιχα.
πηγή:redplanet.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.