Σάββατο 25 Δεκεμβρίου 2010

ΠΑΟ:ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙ ΕΝΣΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΤΙΜΩΡΙΑ 2 ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΩΝ ΚΕΚΛΕΙΣΜΕΝΩΝ

Ο Παναθηναϊκός δεν προτίθεται να καταθέσει έφεση για την τιμωρία των δύο αγωνιστικών που του επιβλήθηκε μετά τα επεισόδια στο παιχνίδι με τον Ολυμπιακό Βόλου, καθώς στο πράσινο στρατόπεδο φοβούνται πως η ποινή μπορεί να διπλασιαστεί στην Πειθαρχική Επιτροπή της ΕΠΟ και να γίνει τέσσερις αγωνιστικές κεκλεισμένων των θυρών.

Η εισβολή οπαδών του Παναθηναϊκού στον αγωνιστικό χώρο είναι ξεκάθαρη και δεν υπάρχουν περιθώρια προκειμένου οι πράσινοι να κάνουν το άσπρο-μαύρο και να αντικρούσουν αυτές τις κατηγορίες.
Να σημειωθεί πως ο Παναθηναϊκός θα αγωνιστεί χωρίς την παρουσία φιλάθλων στα παιχνίδια με τον Άρη και την Καβάλα για την 17η και την 18η αγωνιστική, αντίστοιχα.


πηγή:redplanet.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.