Δευτέρα 6 Δεκεμβρίου 2010

ΜΕΙΩΘΗΚΕ Η ΠΟΙΝΗ ΤΟΥ ΜΟΥΡΙΝΙΟ ΑΠΟ 2 ΣΕ 1 ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ

Κανονικά θα βρίσκεται στον πάγκο της Ρεάλ Μαδρίτης ο Ζοσέ Μουρίνιο στο πρώτο ματς της φάσης των «16» του Τσάμπιονς Λιγκ. Η UEFA έκανε δεκτή την έφεση των «μερένγκες» και μείωσε την πρωτόδικη ποινή του Πορτογάλου τεχνικού από δύο αγωνιστικές σε μία, κάτι που σημαίνει πως θα παρακολουθήσει από την εξέδρα μόνο το αδιάφορο βαθμολογικά ματς με την Οσέρ στο «Μπερναμπέου» την Τετάρτη.

Παράλληλα, μειώθηκε και το ύψος του προστίμου στον «εκλεκτό» (από 40.000 ευρώ σε 30.000) και στην ομάδα (από 120.000 ευρώ σε 100.000), αντίθετα διατηρήθηκαν αυτά στους δύο παίκτες που αποβλήθηκαν, Σέρχιο Ράμος και Τσάμπι Αλόνσο (από 20.000 ευρώ έκαστος), καθώς και στους Ικερ Κασίγιας και Γιέρζι Ντούντεκ, οι οποίος μετέφεραν τις οδηγίες (10.000 και 5.000 αντίστοιχα).


πηγή:sportnet.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.