Σάββατο 18 Δεκεμβρίου 2010

ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ-ΜΑΝΩΛΙΔΟΥ:ΜΑΖΙ ΣΤΟΝ ΑΝΤ1;

Ο Γρηγόρης Αρναούτογλου και η Ευγενία Μανωλίδου μπορεί να ανήκουν στο Mega, αλλά ήδη κυκλοφορούν δημοσιεύματα που μιλούν για μετακίνηση και των δύο στο κανάλι του Αμαρουσίου.Σύμφωνα με δημοσίευμα του περιοδικού «Λοιπόν», o Γρηγόρης Αρναούτογλου κρατάει κλειστά τα χαρτιά του για το μέλλον του τον επόμενο χρόνο. Ο παρουσιαστής έχει εκφράσει ανοιχτά και δημόσια την επιθυμία του να επιστρέψει στην πρωινή ζώνη, όμως η επιτυχία της Φαίης Σκορδά και του Γιώργου Λιάγκα δεν του επιτρέπουν να την πραγματοποιήσει στο κανάλι που συνεργάζεται τόσα χρόνια. Από την άλλη, στο κανάλι του Αμαρουσίου υπάρχει ο Γιάννης Λάτσιος, με τον οποίο ο Θεσσαλονικιός παρουσιαστής έχει πάρα πολύ καλές σχέσεις, κάτι που αποτελεί εγγύηση για μία καλή συνεργασία.

Μία άλλη πιθανή μετακίνηση φαίνεται να είναι αυτή της Ευγενίας Μανωλίδου, η οποία δήλωσε στην Ελένη Μενεγάκη ότι οι επαφές με τον ΑΝΤ1 γίνονται σε πάρα πολύ καλό κλίμα. Σίγουρα οι συζητήσεις αφορούσαν την επιστροφή της στο «Ελλάδα Έχεις Ταλέντο», αλλά, σύμφωνα με το εν λόγω ρεπορτάζ, μετά την επιτυχία της φαίνεται να παίζει με ακόμα πιο δυνατά χαρτιά.

πηγή:Λοιπόν

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.