ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Κάθε χρόνο στις αρχές του Δεκέμβρη παρουσιάζω την καινούργια μου δουλειά.
Στη φετινή μου αυτή ετήσια έκθεση το σύμπαν έχει βάλλει
κι’ αυτό το χέρι του, χαρίζοντας μου τα νεφελώματα του, για να τα ζωγραφίσω πάνω στο μετάξι, και να γίνουν έργα ανθρώπινα για να ακτινοβολήσουν Θεϊκή αγάπη.
Περίπου 65 έργα μικρά και μεγάλα δημιούργησα.
Αυτά τα έργα μου, μπορούν να χαϊδέψουν τον άνθρωπο αφού η μορφή τους δεν είναι μόνο διακοσμητική.
Χαρείτε μαζί μου την ένταση της ψυχής που τα χρώματα χαρίζουν, παρέα μ’ ένα ποτήρι κρασί μεσογείτικο.
Επίσης το μουσείο μου τιμά τον αείμνηστο Κορωπιώτη Ναύαρχο Χρήστο Ντούνη εκθέτοντας ένα μέρος από το συγγραφικό του έργο.
Ακόμη θα περιδιαβείτε το νέο τμήμα του με δαντέλες –υφάσματα και κεντήματα μιας εποχής που πέρασε.
Τα εγκαίνια θα γίνουν το Σάββατο 18 Δεκεμβρίου 2010 από 6:00μ.μ. και μετά, στο εικαστικό μου εργαστήρι.
Φιλικά
Αγγελική Τσεβά
* To εργαστήρι βρίσκεται στην Βασιλέως Κων/νου 37 (κεντρική λεωφόρος Κορωπίου)
Πέμπτη 9 Δεκεμβρίου 2010
Εκδήλωση από την Αγγελική Τσεβά (ζωγράφο) το Σάββατο 18 /12/2010 ώρα 6 μμ στο Κορωπί
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.