Απόφαση-σοκ πήρε πριν από λίγο το Δ. Σ. της ΕΣΗΕΑ. Πιο συγκεκριμένα, το συνδικαλιστικό όργανο αποφάσισε την προκήρυξη 48ωρης απεργίας σε όλα τα ΜΜΕ για την Παρασκευή 17 και το Σάββατο 18 Δεκεμβρίου, ενώ στις 15/12 θα γίνει η 24ωρη, σαν συμμετοχή στην πανελλαδική απεργία της ΓΣΕΕ. Έτσι πλήττονται άμεσα και τα κυριακάτικα φύλλα της 20ης Δεκεμβρίου.
Πηγή : www.theplayer.gr
Τρίτη 7 Δεκεμβρίου 2010
Το Δ.Σ της ΕΣΗΕΑ αποφάσισε απεργία για τις 17 και 18 /12
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.