Φάρσα ήταν τελικά το τηλεφώνημα που δέχτηκε πριν από λίγη ώρα η παραγωγή του X-Factor ότι έχει τοποθετηθεί εκρηκτικός μηχανισμός στα πλατό του show.
Ο έλεγχος ολοκληρώθηκε και το show συνέχισε στην κανονική του ροή, μετά από εκτεταμένο έλεγχο των συνεργείων που έσπευσαν στο σημείο. Η διακοπή κράτησε αρκετά, περίπου 25 λεπτά, τόσο χρειάστηκε για να ελεγχθεί εξονυχιστικά ο χώρος.
Ο Σάκης Ρουβάς μόλις ανακοίνωσε το περιστατικό στον αέρα, διαβεβαιώνοντας τους τηλεθεατές ότι δεν υπάρχει κανένας λόγος ανησυχίας και ότι το show θα συνεχίσει κανονικά.

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.