Παρασκευή 5 Νοεμβρίου 2010

Φάρσα το τηλεφώνημα για βόμβα στο X-Factor

Φάρσα ήταν τελικά το τηλεφώνημα που δέχτηκε πριν από λίγη ώρα η παραγωγή του X-Factor ότι έχει τοποθετηθεί εκρηκτικός μηχανισμός στα πλατό του show.
Ο έλεγχος ολοκληρώθηκε και το show συνέχισε στην κανονική του ροή, μετά από εκτεταμένο έλεγχο των συνεργείων που έσπευσαν στο σημείο. Η διακοπή κράτησε αρκετά, περίπου 25 λεπτά, τόσο χρειάστηκε για να ελεγχθεί εξονυχιστικά ο χώρος.

Ο Σάκης Ρουβάς μόλις ανακοίνωσε το περιστατικό στον αέρα, διαβεβαιώνοντας τους τηλεθεατές ότι δεν υπάρχει κανένας λόγος ανησυχίας και ότι το show θα συνεχίσει κανονικά.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.