Πέμπτη 18 Νοεμβρίου 2010

Ξανά στο studio οι Metallica

Oι Metallica, αποκάλυψαν ότι μέσα στους πρώτους μήνες του 2011, θα ξεκινήσουν να δουλεύουν πάνω στα τραγούδια του νέου τους album.


Ο drummer Lars Ulrich μιλώντας στο μουσικό portal Pulseofradio.com παραδέχτηκε ότι το συγκρότημα έχει ήδη κάποιες νέες ιδέες και πρόκειται να ξεκινήσει την παραγωγή του album-follow up του “Death Magnetic”, πιθανότατα τον Μάρτιο ή τον Απρίλιο του 2011. Δήλωσε: «Έχουμε να γράψουμε τραγούδια από το 2006-2007, αυτή την στιγμή βρισκόμαστε σε περίοδο ξεκούρασης, αλλά όλοι επιθυμούμε σύντομα να γίνουμε ξανά δημιουργικοί, πιθανόν τον Μάρτιο ή τον Απρίλιο.»
Επίσης ο Lars επιβεβαίωσε ότι μια ακόμα περιοδεία της Big Four (Metallica, Anthrax, Megadeth, Slayer) βρίσκεται στο στάδιο του σχεδιασμού για τα επόμενα χρόνια. «Το vibe αυτής της κατάστασης είναι τόσο ισχυρό, που δεν μπορούμε να το αγνοήσουμε. Σύντομα θα έχετε νέα από την Big Four…»

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.