Παρασκευή 5 Νοεμβρίου 2010

Η ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΣΚΟΥΡΛΗ ΣΤΟΝ SENTRA

Η ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΣΚΟΥΡΛΗ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΕ ΣΤΟ SENTRA 103,3 ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΟΤΙ ΑΥΡΙΟ ΒΓΑΙΝΕΙ ΤΟ MAX ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ GOAL ΚΑΙ ΕΞΩΦΥΛΛΟ ΕΧΕΙ ΤΗΝ 18η ΘΕΑ. ΕΚΑΝΕ ΠΑΤΑΓΟ ΣΤΗ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΗ ΕΚΠΟΜΠΗ ΤΟΥ SENTRA 103,3 ''ΚΑΜΜΕΝΟΙ ΣΤΟ ΖΕΣΤΑΜΑ'' ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΤΡΟ ΠΟΛΥΧΡΟΝΙΔΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΜΑΝΟ ΣΠΑΝΟΠΟΥΛΟ.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.