Παρασκευή 12 Νοεμβρίου 2010

Συνεχίζει το «Plus»;

Σχετικά με το μέλλον του «Plus», του εβδομαδιαίου free press της Ελευθεροτυπίας, ο διευθυντής έκδοσης M. Hulot σε ανάρτηση στο μπλογκ του με τίτλο «εις το επανιδείν» σημειώνει:


«έχω διαβάσει πολλά χθες και σήμερα κι έχω ακούσει ακόμα πιο πολλά, αλλά το plus δεν έκλεισε. επιστρέφει άμεσα και συνεχίζει από το τεύχος 9. προς το παρόν έχουμε πάει στα χωριά μας να ψηφίσουμε».

πηγή:enimerosi24.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.