Οντισιόν νέων μοντέλων γίνεται αυτή την ώρα για λογαριασμό του ''next top model '',καθώς η παραγωγή του παιχνιδιού αποφάσισε προκειμένου να αποκτήσει το παιχνίδι ενδιαφέρον να εξαναγκάσει σε παραίτηση κάποια μοντέλα που δεν θεωρούνται και τα ''ωραιότερα'' μέσα στο παιχνίδι και να τα αντικαταστήσει με κάποια άλλα.
Ευθύνες για την κακή επιλογή του υλικού έχει ζητήσει ήδη ο αντέννα απο τους υπεύθυνους της παραγωγής.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.