Παρασκευή 12 Νοεμβρίου 2010

ΝΑΝΤΙΑ ΜΠΟΥΛΕ:«Δεν βλέπω το "Money Drop"»

Στην κάμερα της «Πρωινής Μελέτης» μίλησε η Νάντια Μπουλέ μέσα από το στούντιο των γυρισμάτων τού «Top Chef» και αναφέρθηκε στην αλλαγή της ημέρας που θα προβάλλεται το παιχνίδι, τις συγκρίσεις με το «Master Chef» αλλά και τα αρνητικά σχόλια που έχει ακούσει μέχρι τώρα.


Για την αλλαγή της ημέρας προβολής: «Όντως θα γίνει αλλαγή στην ημέρα προβολής της εκπομπής μου, ήταν επιλογή του καναλιού και πιστεύω πως έγινε για το καλό της εκπομπής. Δεν μπορώ να ξέρω αν θα πάει καλύτερα η εκπομπή».

Για το αν παρακολουθεί την εκπομπή του Γρηγόρη Αρναούτογλου: «Εκείνη την ώρα βλέπω "Top Chef" και όχι το "Money Drop"»!

Για τη σύγκριση με το «Master Chef»: «Γίνεται συνεχώς σύγκριση μεταξύ του "Master Chef" και του "Top Chef" και δεν θέλω να σχολιάσω τις δηλώσεις που κάνουν οι άλλοι. Έχω ακούσει τόσες απόψεις και γνώμες πριν καν βγει η εκπομπή στον αέρα και θεωρώ πως υπάρχουν πολλά πράγματα που είναι αβάσιμα. Αν και εκείνη την ώρα παρακολουθώ "Ράδιο Αρβύλα", γιατί είμαι φανατική, αποσπασματικά έχω δει το "Master Chef" και μπορώ να πω πως γενικά όλη η παραγωγή του μου αρέσει, και πιστεύω πως η κριτική επιτροπή είναι πολύ καλά επιλεγμένη γιατί ο κάθε chef έχει τη δική του ταυτότητα».

Για τα αρνητικά σχόλια για την κριτική επιτροπή του «Top Chef»: «Επειδή με αυτούς τους ανθρώπους περνάω πολλές ώρες την ημέρα, και τους συμπαθώ όλους, δεν μπορώ να ακούω αρνητικά πράγματα για εκείνους. Ακούγεται πως είναι ψυχρή επιτροπή, αλλά αυτό δεν είναι δυνατόν, όταν βρίσκεται εκεί και ο κύριος Μαμαλάκης».

πηγή:yupi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.