Τρίτη 9 Νοεμβρίου 2010

Εκτος mad η Λυδία





Eκτός mad βρίσκεται η Λυδία Παπαιωάννου μετά απο 10 χρόνια συνεργασίας, μια απο τις καλύτερες παρουσιάστριες του μουσικού καναλιού , καθώς διαμαρτυρήθηκε έντονα για την καθυστέρηση των μισθών της εδώ και πολλούς μήνες.
Ασφαλής ούσα στην αγκαλιά του mega πια, αποχώρησε επιδεικτικά απο το μουσικό κανάλι , αφήνοντας το στα κρύα του λουτρού, καθώς του λείπουν οι καλές παρουσιάστες και γενικότερα τα αξιόλογα στελέχη!
Σημειωτέον οτι το mad είναι απο τους λίγους σταθμούς, ίσως και ο μοναδικός ,που παρουσιάζει τρομερά κέρδη κάθε έτος και παρόλα αυτά ,όπως φαίνεται , αφήνει κάποιους παρουσιαστές του απλήρωτους.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.