Ο πρώτος γύρος ενός νέου θεσμού για το gaming, του 1ου EA Challenge, ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία και συμμετοχή! Το EA Challenge πραγματοποιήθηκε από τις 19 έως τις 21 Νοεμβρίου, σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο στην Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων, στο Γκάζι και προσήλκυσε fans του gaming από όλη την Ελλάδα.
Στο πλαίσιο του EA Challenge πραγματοποιήθηκαν, για πρώτη φορά, επίσημα τουρνουά FIFA 11, 1x1 και Battlefield Bad Company 2, 4x4. Οι καλά προπονημένοι και ατρόμητοι συμμετέχοντες, διαγωνίστηκαν με επιμονή για τα χρηματικά έπαθλα αλλά και για…τη φανέλα καθώς όλοι πήραν δώρα από την EA.
«Το EA Challenge είναι ένας θεσμός του gaming που ξεκινά φέτος από την Αθήνα, ανοίγει το gaming σε όλα τα κοινά και σύντομα θα ταξιδέψει σε όλη την Ελλάδα», δηλώνει ο Διευθυντής Marketing και διοργανωτής του EA Challenge, Νίκος Μανιάτης.
Επίσης, μεγάλη ήταν και η συμμετοχή του κόσμου, εκτός διαγωνιστικού μέρους, που έσπευσε για να δοκιμάσει πρωτοκυκλοφόρητους και δημοφιλείς τίτλους της ΕΑ όπως το Need For Speed Hot Pursuit κ.ά.
Τρίτη 23 Νοεμβρίου 2010
EA CHALLENGE: Ο νέος θεσμός για το gaming στην Ελλάδα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.