Δημοσιεύθηκε: 09.11.10 18:22
Ξεκίνησαν τα γυρίσματα για την εκπομπή "Deal With It" με τους Δημήτρη Βλάχο και Σάββα Πούμπουρα. Ο τηλεοπτικός σταθμός ΑΝΤ1 ζήτησε από τους παρουσιαστές μετά τις εκλογές να μπουν σε γυρίσματα.
Το πολύ πετυχημένο πρόγραμμα του εξωτερικού «Deal With It » θα προβάλλεται από τον ΑΝΤ1 στην prime time ζώνη στην δεύτερη ουσιαστικά τηλεοπτική σεζόν. Πρόκειται για μια νέα εκπομπή με φάρσες η οποία δεν θα έχει καμία σχέση με τις φάρσες που έκανε ο Χρήστος Φερεντίνος σε επωνύμους η τύπου «Candid Camera».Θα αφορά φάρσες σε καθημερινούς ανθρώπους, πολύ σπάνια ίσως να έχουν να κάνουν με πρόσωπα αναγνωρίσιμα. Πηγή: TV Νέα
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.