«Αυτή τη στιγμή, δυστυχώς, έκλεισαν οι πόρτες και δεν ενδιαφέρονται τα κανάλια να κάνουν σίριαλ», είπε ο Γιώργος Κωνσταντίνου στην κάμερα της εκπομπής «Πρωινή Μελέτη», συνεχίζοντας με χιούμορ: «Έτσι, προσπαθώ να μάθω να κόβω με τέχνη ένα κοτόπουλο μήπως μπορέσω να κάνω τίποτα στην τηλεόραση».
Ο ίδιος εξήγησε πως δεν παρακολουθεί τα ριάλιτι μαγειρικής: «Με τίποτα!» είπε χαρακτηριστικά. «Βέβαια, οι νοικοκυρές μπορεί να τα βρίσκουν ενδιαφέροντα, αλλά εμένα δεν μου λέει τίποτα» πρόσθεσε. Και τέλος, δεν δίστασε να υποστηρίξει πως κατά τη γνώμη του το «Nησί» είναι ένα πολύ ωραίο σήριαλ, όμως δεν είναι δυνατόν τέτοιες παραγωγές να είναι κερδοφόρες στην ελληνική τηλεόραση: «Αν μιλήσεις με τους παραγωγούς, θα σου πουν “ναι, αλλά εγώ πιο πολλά ξοδεύω από ό,τι εισπράττω”» είπε.πηγή:yupi.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.