Κυριακή 21 Νοεμβρίου 2010

Ο Σισέ ορίστηκε αρχηγός του Παναθηναϊκού από τον Ν.Πατέρα.

Με το που ο Ζεσουάλδο Φερέϊρα έγινε και επίσημα προπονητής των ΄΄πρασίνων΄΄, ο Ν.Πατέρας έδειξε από την αρχή το ότι το κλίμα στην ομάδα αλλάζει.
Έτσι,και ώς ένδειξη ευγνωμοσύνης σε όσα έχει προσφέρει ο Γάλλος στάρ μέχρι τώρα στην ομάδα, ο πρόεδρος των πρωταθλητών των έχρισε αρχηγό.
Εν τω μεταξύ, ο υπηρεσιακός προπονητής Γιάτσεκ Γκμόχ που κάθησε σε ένα παιχνίδι μόλις στο πάγκο του Παναθηναϊκού (νικηφόρο,4-2 τον Ηρακλή), δήλωσε στον NovaΣΠΟΡ FM ότι : ΄΄ Πέτυχα στην αποστολή μου και έκανα ό,τι μπορούσα.Ήθελα να είμαι στον πάγκο και με την Μπαρτσελόνα,αλλά δεν έχω καμία πικρία.Αυτό που έζησα με έκανε να νιώσω δέκα χρόνια νεότερος΄΄ τόνισε και συμπλήρωσε: ΄΄ Έχω εμπιστοσύνη στον Φερέιρα. Η ομάδα έχει καλό υλικό,αλλά χρειάζεται μεταγραφές΄΄ κατέληξε.

Πηγή : www.sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.