«Φωτιά» στις ομάδες ομοφυλόφιλων έβαλε με δηλώσεις του ο πρόεδρος της ποδοσφαιρικής ομοσπονδίας της Κροατίας, Βλάτκο Μάρκοβιτς.
«Όσο είμαι πρόεδρος της ποδοσφαιρικής ομοσπονδίας της χώρας, δεν υπάρχει περίπτωση γκέι παίκτης να αγωνιστεί με τη φανέλα της Κροατίας», ξεκαθάρισε ο Μάρκοβιτς, σε συνέντευξη που παραχώρησε στην εφημερίδα ''Vecernji List''!
Ο Μάρκοβιτς προκάλεσε ακόμα περισσότερο όταν ρωτήθηκε για το αν έχει ποτέ συναντήσει ομοφυλόφιλο ποδοσφαιριστή: «Όχι, ευτυχώς, μόνο οι υγιείς άνθρωποι παίζουν ποδόσφαιρο»!
novasportfm
Τετάρτη 10 Νοεμβρίου 2010
Μάρκοβιτς: «Έξω οι γκέι από την Εθνική Κροατίας »!
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.