Τετάρτη 10 Νοεμβρίου 2010

Μάρκοβιτς: «Έξω οι γκέι από την Εθνική Κροατίας »!

«Φωτιά» στις ομάδες ομοφυλόφιλων έβαλε με δηλώσεις του ο πρόεδρος της ποδοσφαιρικής ομοσπονδίας της Κροατίας, Βλάτκο Μάρκοβιτς.


«Όσο είμαι πρόεδρος της ποδοσφαιρικής ομοσπονδίας της χώρας, δεν υπάρχει περίπτωση γκέι παίκτης να αγωνιστεί με τη φανέλα της Κροατίας», ξεκαθάρισε ο Μάρκοβιτς, σε συνέντευξη που παραχώρησε στην εφημερίδα ''Vecernji List''!

Ο Μάρκοβιτς προκάλεσε ακόμα περισσότερο όταν ρωτήθηκε για το αν έχει ποτέ συναντήσει ομοφυλόφιλο ποδοσφαιριστή: «Όχι, ευτυχώς, μόνο οι υγιείς άνθρωποι παίζουν ποδόσφαιρο»!
novasportfm

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.