Πέμπτη 18 Νοεμβρίου 2010

ΛΙΒΕΡΠΟΥΛ - Χάνει τον Τζέραρντ!

Ο τραυματισμός του Στίβεν Τζέραρντ στον φιλικό αγώνα της εθνικής Αγγλίας με αντίπαλο τη Γαλλία, αποδείχθηκε τελικά σοβαρός, καθώς ο άσος της Λίβερπουλ θα μείνει ένα μήνα εκτός δράσης.
Ο μέσος των «ρεντς» αποχώρησε πέντε λεπτά πριν τη λήξη με πρόβλημα στον οπίσθιο μηριαίο, με τις ευθύνες να επιρρίπτονται στον Φάμπιο Καπέλο, αφού όπως υποστηρίζει η διοίκηση της ομάδας υπήρξε συμφωνία να αγωνιστεί μόνο για 60 λεπτά.

«Ο Στίβεν τραυματίστηκε το βράδυ της Τετάρτης στον οπίσθιο μηριαίο και φαίνεται πως πρόκειται για κάτι αρκετά σημαντικό. Θα υποβληθεί σε εξετάσεις, τα αποτελέσματα των οποίων θα γίνουν γνωστά αργότερα, όμως μπορώ να σας πω ότι θα λείψει για αρκετό καιρό. Φοβάμαι πως μιλάμε για διάστημα περίπου τριών-τεσσάρων εβδομάδων», τόνισε ο επικεφαλής του ιατρικού τιμ των «κόκκινων».

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.