Τρίτη 23 Νοεμβρίου 2010

Ξεκαθάρισμα από Χιμένεθ

Ο Μανόλο Χιμένεθ στη συνάντηση που είχαν φαίνεται πως ζήτησε κάποιες κινήσεις από τον πρόεδρο της ομάδας, Σταύρο Αδαμίδη, για να αλλάξει την εικόνα της ΑΕΚ όπως αυτός θέλει.

Ο 46χρονος προπονητής έθεσε ως προτεραιότητα την απόκτηση στόπερ, αμυντικού χαφ και αριστερού μπακ. Οι περιορισμένες οικονομικές δυνατότητες του συλλόγου δεν επιτρέπουν δαπανηρές μεταγραφές και το πιθανότερο είναι να αναζητηθούν κυρίως παίκτες δανεικοί με οψιόν αγοράς από την ισπανική αγορά, την οποία γνωρίζει άριστα ο Μανόλο Χιμένεθ.
Εκτός όμως από τις μεταγραφές ο ισπανός τεχνικός φαίνεται πως ζήτησε και μείωση του ρόστερ με συγκεκριμένους παίκτες που έχει στο μυαλό του. Ήταν ξεκάθαρο το μήνυμα μετά απ' όσα είπε στους παίκτες μετά τον αγώνα με την Καβάλα: «Κάποιοι παίκτες έχουν καλή παρουσία μόνο στις προπονήσεις κι όχι στους αγώνες. Από τη στιγμή που προδίδετε την εμπιστοσύνη μου, δεν μπορώ να σας εμπιστευτώ. Στην ΑΕΚ θα μείνουν μόνο όσοι μπορούν και θέλουν. Οι υπόλοιποι να φύγουν! Όσοι παραμείνουν στην ομάδα θα πρέπει να αξίζουν να βρίσκονται σε αυτή».
Πιο συγκεκριμένα ο Χιμένεθ είναι απογοητευμένος από την παρουσία των Έντερ, Πατσατζόγλου, Νταντόμο και Γκερέιρο, ενώ προβληματισμός υπάρχει και για άλλους ποδοσφαιριστές. Βέβαια η αποδέσμευση παικτών μόνο εύκολη περίπτωση δεν είναι, αφού όχι απλώς δύσκολα θα βρεθεί αγοραστής, αλλά πιθανότατα θα χρειαστεί να καταβληθούν και αποζημιώσεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.